zondag 26 april 2015

Een bijzondere dame gaan bezoeken in Nederland

Ik heb Sabrina op Facebook leren kennen, ik kocht als eerste het patroontje Tiny Annick, dit is voor een handtasje te maken.
Alleen heb ik dit patroontje nog niet gemaakt.
Wij zijn aan de praat geraakt omdat we dezelfde passie deelden.
Leuke dingen maken met onze naaimachine.
Blijkt dat we een aantal dingen gemeen hebben.
Een 6 maanden geleden werd zij mama van dit schattige meisje, Abigail.
We kenden elkaar nu toch al een jaartje en we vonden het tijd om eens echt af te spreken in plaats van altijd via e-mail of fb te spreken.
En dan kon ik ook ineens Abigail eens gaan bewonderen.
Ik maakte een aantal cadeautjes voor Abigail




We hebben ook wat stofjes uitgewisseld, gezellig gebabbeld en ik heb mogen knuffelen met Abigail.
Het klikte direct tussen ons, net alsof we elkaar al heel wat jaren kenden.
Dit zullen we zeker en vast nog wel herhalen.
Bedankt Sabrina en Abigail voor de leuke, gastvrije en toffe namiddag.
Ik kreeg ook nog een leuk cadeautje van Sabrina, een rijstkussentje, dat je in de microgolf mag steken als je het graag lekker warm hebt.
Maar in de zomer kan je het ook in de diepvries steken zodat je je kan verfrissen bij warm weer.
 Sabrina, je bent een fantastische madam en ik heb er weer een leuke vriendin erbij.

1 opmerking:

  1. Ooooh Wendy wat een leuk bericht!

    Ik ben blij dat je gelukkig bent met het rijstkussentje, het is maar een kleinigheidje maar met liefde voor je gemaakt!

    Het was ontzettend gezellig en ik ben heel erg dankbaar dat we elkaar nu echt hebben kunnen ontmoeten :) dit was al opgezet toen Abigail nog in het ziekenhuis lag :)
    Voor herhaling vatbaar, zeer zeker!!

    Je bent een super lieve vrouw. Dank je wel voor alle cadeaus, en namens de prematuur kindjes, dank je wel voor de stof!!!!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen